Nerd At The Cool Table
#Sadderday: The Saddest Birthday Ever (By @BBillions)

#Sadderday: The Saddest Birthday Ever (By @BBillions)

How ironic is it that my bday would land on an actual Sadderday lol… You would think on my day of birth there is no way I could be sad right… Smh you couldn’t be more wrong… I turned 24 and I ain’t ducking child support or got a record deal this ain’t nothing how I imagined… I’m damn near 30 so its a lot of shit I have 2 change. No more picking up 18 year old girls from HS, no more drunk driving and gotta get a job and gf… And no… More… Twitter… I’m here today to announce my retirement from the twitter world… We have had countless fun memories together from everybody being sad, drunk and lonely.. To slandering each other and slandering pics and fat girls.. From napping and being 2 tired like a dirt bike and many more …but its time to call it quits.

 Damn this must be how MJ felt retiring. I can’t keep back the tears as I announce this 2 all my peers. Don’t think of this as good bye just think of this as me evolving. All I ask is you be happy for me and my family and I’ll still be on facebook so your welcome to drop by and see me anytime. I swear this is the hardest thing I ever had 2 do… But I feel its just the right time. I love you all and wrote a poem to explain it all…

Dear twitter,

I know your gonna miss me Dissing all these damn fat bitches or heyboo’n a bad one then DMing secrets.

Gimme a couple months and I might just sneak in, a couple words and like peaches and herb we’d b reunited and it feel so good.

Have the world saying how he still tweet good…

Well I do this in my slumber I ain’t 1 of these half ass new comers you know how I do twitter…

I drop slander when you bring the sun up … the combo make niggas act up I pick my thumbs up…

I don’t talk shit I’m just quick to gleams ya…

Sorry gleams I’m just tryna advance my quotes I ain’t making you the butt of my jokes…

But let’s stray from what I’m hear to say, I think we need some time away…

They say if you love it you should let it out its cage and if they RT ya old tweets they want you here to stay…

Its tugging at my heart but this time apart

is needed

from the public who shoulda paypal’d me gifts… Instead gave me they ass 2 kiss…

But you know me… tweeting till the casket dips…

And all the RT’s I’ve received, I know you can’t believe I still love em and they don’t love me…

Farewell my friends until we meet again on the next social site…

Don’t cry for me argentina, the truth is I’ve never left you…

Just keep the sadness alive…

sincerely yours,

Bills aka fuhrer king bradly….

;(

3 comments

  1. Can’t find you on Facebook breh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Bad Behavior has blocked 6053 access attempts in the last 7 days.